zaterdag 8 februari 2014

Winterpost

Omdat ik zo'n ontzettend leuke snailmail van Jamie had ontvangen, kon ik het natuurlijk niet laten om er weer één naar haar terug te sturen.
Hoewel het totaal niet winters aandoet buiten en ik de eerste knoppen al zie uit komen  (joepie!) ,had ik toch wat inspiratie voor een wintersnailmail.
Ik gebruikte hiervoor wat leuke dingen uit de 'Thuis', Flow en een oud boek met tekeningen van Alain Gree


Van de kaart die bij de laatste Flow zat maakte ik mijn eigen versie,
daarna in een zakje met wat blauw-witte sneeuw confetti. 


Van ontzettend schattige dierenplaatjes uit de 'Thuis' maakte ik een 'winterdierenbingo' verpakt in een eigen gemaakt zakje van een halve envelop.
Daarbij nog een heerlijk recept voor appelbollen en een leuke boekenlegger met plaatje van Alain Gree.


Voor de envelop gebruikte ik allerlei typische winterse plaatjes uit de Thuis, het blauw witte stipjes papier komt uit het kilo pak ;) van de Hema en past goed bij dit winterse thema.

Ik ben ontzettend benieuwd of de post bij Jamie is aangekomen, hope so! en natuurlijk wat ze er van vindt. Ik heb Jamie nog niet 'ontdekt' op de social media, dus het blijft spannend of ik weer iets terug van haar krijg. Eigenlijk wel extra leuk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten